2016 m. birželio 12 d., sekmadienis

Vasaros ryto rutina


Sveiki ! Sumaščiau kodėl gi nepadarius įrašo tema: vasaros ryto rutina, nes yra pasikeitę keli dalykai negu mokyklos ryto rutinoje, kurią galite rasti čia ,todėl norėčiau pasidalinti ką darau kitaip.

10:00

Kadangi jau vasara tai ir nereikia keltis anksti, o miegoti man visada patiko. Miegočiau dar ir ilgiau, bet reikia eiti pabėgioti mažiausiai 1 kilometrą. Kartais būna labai sunku atsikelti, bet manau juk kiekviena nori turėti gražų kūną. Po bėgiojimo dažniausiai truputį pasportuoju su viena man labai patinkančia programėle. Jei kam įdomu tai ji vadinasi „7 minutes“.


11:00

Jau šiuo metu visa prakaituota palendu greitai po dušu nusiprausti, o dar ir kartu nusivalau veidą ir išsiplaunu dantis (negaliu pakesti purvinų dantų jausmo).

11:45

Šiuo metu jau einu pusryčiauti. Esu pasižadėjusi sau (štai šiame įraše), kad sveikai maitinsiuosi, todėl dažniausiai pasipjaustau vaisių ir daržovių arba pasidarau kokių nors salotų. Labiausiai mėgstu pusryčiams supjaustytus kivius, agurkus, pamidorus, truputį arbūzo ir bananą.


12:15

Kai maudausi ir valgau dažniausiai būnu su chalatu. Todėl jau šiuo metu lekiu į drabužinę išsiringti drabužius kuriuos tą dieną vilkėsiu. Dažniausiai tai būna šortai ir džemperis, o jei labai karšta tai šortai ir paprasta maikutė. Labai nemėgstu nešioti sijonų ar suknelių, nes man yra labai nepatogu (tokia jau aš esu :D)


13:00

O jau viską padarius išlekiu pasibūti su draugais arba nueinu prie kompiuterio, arba einu į lauką pažaisti su savo šuniuku.
 O kokia tavo ryto rutina ?

6 komentarai:

  1. mano ryto rutina tokia, jog aš atsikeliu apie antrą valandą dienos, pažiūriu kas naujo socialiniuose tinkluose ir toliau užmiegu :D kalbant apie įrašą viskas labai faina, būtų įdomu, jei ir savo nuotraukų įkeltum (pvz.: savo pusryčius)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man per visą vasarą taip pat būna nors kelios tokios dienos, kuriose tik miegu ir patikrinu socialinius tinklus :D Ačiū, kitą kartą pasistengsiu įkelti ir savo nuotraukų :) Smagu, kad pasakei savo nuomonę :)

      Panaikinti
  2. man ryte retai būna nešvarūs dantys, nes vakare valau. :D čia keistas toks pastebėjimas, net nežinau, kodėl jį pasakiau. :D

    ryto rutina pas mane yra miegas iki pusė dvylikos, tada internetas, tada laiko stumimas, blogo rašymas ir vakarai su draugais. :)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oh kad aš sugebėčiau kiekvieną rytą prisiversti sportuoti :D Aš tai grynai kaip koala dabar gyvenu, atsikeliu tik apie 12, tada įsijungiu kompiuterį, panaršau bloguose, pati ką nors parašau ir pavalgau. Toliau miegu. Kartais draugai savo žinutėmis išverčia mane iš lovos ir atsikeliu. Retas atvejis...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinok vos prisiverčiu :D labai padeda kaip pasirašau kažkokius motyvuojančius žodžius ant lapo ir pasikabinu ant sienos, tada truputį būna lengviau :D ir pas tave smagi rutina :D

      Panaikinti