2016 m. birželio 22 d., trečiadienis

Norimos kelionės šiai vasarai

Sveiki ! Taigi šiuo įrašu norėčiau pasidalinti apie vietas į kurias noriu nukeliauti šią vasarą. Kai kurios vietos yra Lietuvoje, kai kurios Europoje. Šią vasarą neplanuoju labai didelių kelionių, nors kai kurios paminėtos yra taip pat nemažos. Šios nėra visos vietos kurias noriu aplankyti, o tik jų dalis, nes vasara nėra labai didelė, kad nuvykčiau į kokias 20 kelionių, todėl kitas keliones planuosiu aplankyti per kitus metų laikus.

Lietuvoje:


  • Grūto parkas
Norėčiau nukeliauti į šį parką, nes iš nuotraukų ten yra tikrai nuostabios skulptūros. Pasidomėjus šia vieta sužinojau, kad tiems kurie domisi visokio amžiaus istorija šis parkas tikrai turėtų patikti, o aš kaip tik mėgstu istoriją. Mane ji visada labai traukė, man visada buvo įdomu žinoti kaip, kur, kada viskas vyksta. Todėl manau, kad tikrai turiu aplankyti šį parką ir sužinoti daugiau apie savo šalies istoriją.





  • Kernavė
Norėčiau nuvykti į šį miestelį, nes jame galima aplankyti rezervatą ir archeologinės vietovės muziejų, pasigerėti ekspozicijomis, dalyvauti renginiuose ir edukacinėse programose, o mano manymu visa tai yra susiję šiek tiek su istorija (jaučiuosi kaip istorijos maniakė :D). Dar niekada čia nesu buvusi, todėl iš karto susidomėjau ir per vasarą tikrai norėčiau čia nuvykti.




Europoje:


  • Zacvėjaus pilis, Vokietija
Mano draugė buvo šioje pilyje ir iš jos pasakojimų ir aš labai užsinorau ten nuvykti. Ji yra nuostabaus grožio. Kaip pamačiau šios pilies nuotrauką vos nuo kėdės nenukritau, nes ji yra tikrai graži. Mano draugė net sakė, kad nuo metų laiko priklauso ką mes galime išvysti: raganas, riterius ar kupranugarius.




  • Betlas, Anglija
Ši norima kelionė taip pat susijusi su istoija :D Ten galima pamatyti mūšio laukus kuriuose buvo pralietas kraujas ir žvangėjo ginklai. Man karai galbūt labiausiai patinka iš visos istorijos, todėl ir norėčiau pažiūrėti, pamąstyti apie gamtą kurioje vyko Hastingso mūšis, 1066 metais.





  • Amjenas, Prancūzija
Šiame mieste yra katedra, kuri yra tikrai graži, tikras inžinerijos stebuklas. Ir dar šiame mieste labai garsūs yra Amjeno pyragėliai kurios aš tikrai noriu išbandyti :D




O kur tu nori nukeliauti ir ką aplankyti šią vasarą ?

2 komentarai:

  1. Į Grūto parką ir aš noriu :D Pilis Vokietijoje tai tikrai wow <3

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Linkiu nukeliauti į Grūto parką :D Taip ji tikrai labai graži :)

      Panaikinti