2016 m. birželio 15 d., trečiadienis

Mano MUSTHAVE&TRY sąrašas


Sveiki ! Taigi nusprendžiau padaryti savo MUSTHAVE&TRY sąrašą, nes pastaruoju metu radau daiktus kuriuos labai noriu įsigyti ar dalykus kuriuos noriu išbandyti, paragauti.


1. Yra ši užrašinė, man ji labai graži <3 Galiu pasakyti, kad gali būti, kad aš esu užrašinių maniakė :D Jeigu atidarytumėte mano rašomojo stalo stalčių pamatytumėte kokias 8 užrašines. Galvojau jau man jų užteks, bet kaip pamačiau šią pasakiau sau, kad ją būtinai turėsiu įsigyti :)

2. Šiek tiek iš rūbų:
Neseniai sužinojau apie tokią internetinę rūbų parduotuve „Romwe“ iš Peroksidinės Blondinės. Šia parduotuve susidomėjau ir nuėjau pasižvalgyti kokių ten rūbų galima įsigyti, nuėjusi labai nustebau, nes ten iš tikrųjų yra labai gražių rūbų, o štai šie kurių labai norėčiau:
  • šios bliuskutės man labai gražios, o man ir pačiai reikia paprastų, kad būtų galima lengvai užsidėti ant džinsų :) Galbūt pastebėjote, kad jos visos arba juodos arba pilkos, jos tokios todėl, nes juoda ir pilka yra mano mėgstamiausios spalvos (dar mėgstamiausia spalva yra ir mėlyna, bet mėlynus rūbus nelabai mėgstu nešioti)


  •  šios kelnės ir šortai man taip pat labai gražiai atrodo :) Dabar šortus turiu tik vienerius, bet ir taip juos nelabai nešioju, nes man jie nepatinka. Bet jeigu dabar jau vasara tai tikrai turiu įsigyti šiuos šortus. O ir tų kelnių labai norių :P
 

  • galima sakyti, kad aš niekada nebuvau užsidėjusi  grandinėlės, bet galvoju laikas truputį pasikeisti, taigi pamačiau tikrai gražias, kurias mano manymu tikrai turiu įsigyti :) 
 
3. Niekada nesu valgiusi kalmarų, krevečių, vėžių, bet labai noriu pabandyti, bet prisipažinsiu bijau :) Todėl manau, kad būtinai turėsiu juos paragauti ir įveikti savo baimę, o ir gali būti, kad man jie patiks :)

 O kokie tavo MUSTHAVE&TRY daiktai ?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą