2016 m. birželio 8 d., trečiadienis

Mėnesio mėgstamiausi: gegužė

Nusprendžiau, kad darysiu kiekvieno mėnesio mėgstamiausius, nes rašydama juodraštį supratau, kad apibūdinti kas tau patiko yra tikrai smagu. Į tokio tipo įrašus rašysiu kas patiko iš grožio priemonių, galbūt maisto, galbūt koks buvo mėgstamiausias kažkurio blogo įrašas ir kitokių dalykų. Todėl pradėsiu nuo gegužės. Šį mėnesį savo mėgstamiausių turiu nedaug, bet juos taip pat aprašysiu.

Priemonės:

  • live clean exotic vitality Monoi Oil strengthening shampoo
 Esu išbandžiusi labai daug šampunų pradedant nuo rušies pabaigiant kvapu, bet dar tokio gero šampūno mano plaukams neteko sutikti. Jis yra iš natūraliųjų medžiagų, šis šampūnas stiprina plaukus, bet galima nusipirkti ir kitokį. Jau po pirmo plovimo supratau, kad šitas šampūnas yra kaip tik man, nes iš karto plaukai pasidarė švelnesni, pradėjo žvilgėti, atsigavo ir netgi jis labai skaniai kvepia. Už jį aš išleidau 8 eurus. Jokių nusiskundimų apie jį neturiu.

  • live clean exotic vitality Monoi Oil strengthening conditioner
Šį kondicionierių pirkau kartu su šampūnu. Apie jį galiu pasakyti tą patį kaip apie šampūną. Man jie tikrai padėjo, labai džiaugiuosi. Už kondicionierių taip pat sumokėjau 8 eurus.

  • Fruttini My craziness is mango shower gel
Ši dušo želė man taip pat patiko. Pirmiausai tai ji kvepia labai skaniai, lyg primena vasarą, o poto ji labai gerai drėkina mano odą. Kitos dušos želės lyg išsausina man odą, o kai kurioms aš net alergiška (problemiška ta mano oda). Būna, kad išberia visą kūną, todėl man šita dušo želė padėjo.


Maistas:

  • Klasika blueberry and blackberry ice cream
Visą gegužę buvau „užsivedus“ ant ledų, o taip pat radau savo mėgstamiausius. Jų skonis tikrai labai nuostabus. Niekada nebuvo, kad labai mėgčiau uogų skonio ledus, bet šie yra išimtis.



O kokie tavo gegužės mėgstamiausi ?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą