2016 m. birželio 27 d., pirmadienis

Kitoks penktadienis



Sveiki ! Penktadienis man praėjo neįtikėtinai, todėl norėčiau papasakoti kas tą dieną įvyko.

Rytas:

Atsibudau pakankamai anksti ir nuėjau pabėgioti, tada greitai pavalgiau pusryčius ir pasiėmiau telefoną. Jame radau žinutę, kurios visiškai nesitikėjau ir net pagalvoti negalėjau, kad šis žmogus man ją atsiųs. O kalbant apie tą žmogų tai ji yra mano vaikystės draugė. Aš su ja buvau nuo savo pačių pirmų gyvenimo dienų, bet vėliau buvo nutikę taip, kad ji turėjo išvažuoti su savo tėvais į Vokietiją. Ten ji buvo labai užsiėmusi, todėl mes negalėjome bendrauti, bet  štai ji man parašė, kad ji Lietuvoje. Pradėjau nenormaliai šokinėti iš džiaugsmo, nes ji mane pakvietė susitikti. Nieko nelaukusi išlėkiau kuo greičiau į miestą.



Vidurdienis:
Su ja susitikusi mieste nulėkėme į mano mėgstamiausią vietą tai yra kavos parduotuvę „Coffee Hill“, bet prieštai su ja buvome apsikabinę kokį pusvalandį. Po to nuėjome į kavinę, pasivaikščiojome po parduotuves. Galima sakyti apėjome visą miestą :D


Vakaras:
 Jau pamažu atėjo naktis, bet mums nė motais. Nuėjome į kino teatrą ir nusipirkome 2 bilietus į filmą „Išvarymas 2“, nes kodėl gi ne :D Tada kaip pasibaigė filmas jau turėjome išsiskirti ir pasukti link savo namų, bet tai buvo taip sunku. Suprantate tokį jausmą kaip pamatai labai brangų žmogų po kokių 5 metų, pabūni su juo vieną dieną ir poto turi jį palikti, nes ji išvažiuoja vėl į Vokietiją. Buvo labai gaila, tiesiog verkiau ir negalėjau jos paleisti. Bet bent aš ją pamačiau ir manau, kad ši diena buvo nuostabiausia pasaulyje. 


O ar tu turi savo seną, bet labai mylimą draugę ? Ar su ja bendrauji ? O jeigu nebendrauji, tai kodėl ?


2 komentarai:

  1. Skamba be galo smagiai! Aš taip pat laukiu kol liepos 4 dieną grįš mano gera draugė iš Anglijos, nesimatėm, berods, 3 metus, o gal ir daugiau. <3

    AtsakytiPanaikinti