2016 m. liepos 2 d., šeštadienis

Mano šuns pasiekimai


Sveiki! Jeigu kai kurie nežinote tai taip aš turiu šuniuką. Mažą, mielą šuniuką. Jam dabar jei neklystu yra 1 metai. Aš esu prie jo labai prisirišusi, todėl su juo labai mėgstu žaisti ir mokyti jį įvarių dalykų. Todėl šiuo įrašu norėčiau pasidalinti ką aš jį išmokiau. Labai gaila, kad negalėjau jo nufotografuoti ar nufilmuoti, nes kaip tik atsinešu kamerą taip jis pabėga.

  • Ramiai sėdėti
Galbūt pavadinimas keistai skamba, nes šunys visi moka ramiai sėdėti. Bet aš turėjau omenį tada ramiai sėdėti kaip aš atnešu skanėstą, jį padedu ant žemės ir kada pasakau „gali valgyti“ tada jis ir prieina prie skanėsto ir jį pasiima.

  • Prižiūrėti vištas
Būna dienų kaip aš su šuniuku turiu važiuoti pas močiutę į kaimą. O ji ten laiko vištas ir būna jas dažnai paleidus, kad pasivaikščiotų sode. Todėl aš jį pamokiau, kad jis jų nepultų, o tik pavaikytų jeigu jos per toli nueis, nes yra tam tikra riba kur jos turi eiti.

  • Skinti avietes
 Aš pabandžiau skinti prie jo avietes. Tada po kiek laiko jis pamatęs kaip aš tai darau pradėjo ir pats tai daryti. 

O jūs ar turi šuniuką ? Jei turite, ar kažko jį išmokinote ?

2 komentarai:

  1. neturiu, bet LAAAABAI norėčiau turėti. kai gyvensiu ne tėvų namuose, tai būtinai turėsiu!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Patikėk tikrai smagu turėti šuniuką, nes galima su juo žaisti ir daryti kitokius dalykus :D

      Panaikinti