2016 m. liepos 19 d., antradienis

Tag: 10 faktų apie mane


Sveiki ! Taigi manau, kad niekas nežinot kas aš esu iš tikrųjų. Aš visada slepiuosi už Įdomios mergaitės vardo. Todėl galbūt norėčiau padaryti tokį tag'ą, kad ir jūs mane labiau pažintute ir, kad mes pažintume kitas, kurias noriu užtaginti: Peroksidinė blondinė, Burunduko rašliavos, Knygų mergaitė, Vėjo dvelksmas, Pilka - nepilka, fachiondou ir visos kitos blogerės kurių nepaminėjau.

Taigi 10 faktų apie mane:

1. Mano vardas prasideda iš R raidės                                                      

2. Man 15 metų

3. Mano zodiako ženklas yra avinas

4. Dievinu siaubo, mistines istorijas, taip pat ir filmus


5. Noriu studijuoti psichologiją


6. Dievinu bananus, bananų sultis, bananinius batonėlius


7. Taip pat noriu būti youtubere, bet bijau :)

8. Esu labai stipraus charakterio

 
9. Man labai patinka chemija


10. Norėjau rašyti nuo pat vaikystės




2 komentarai: