2016 m. liepos 8 d., penktadienis

Mėnesio mėgstamiausi: birželis


 Sveiki ! Taigi jau Liepos 3 diena. Labai gaila, bet jau vienas vasaros mėnesis praėjo, bet vis tiek per jį atradau labai gerų produktų, kuriais norėčiau pasidalinti šiame įraše.

Priemonės:

  •  Margarita kosmetinis pienelis ir gaivinamasis tonikas

Birželis buvo kai kuriomis dienomis tikrai karštas, o mano veido oda tikrai jautri, taigi teko išbandyti daug naujų produktų. Niekaip negalėjau rasti to vienintelio kuris pagelbėtų, bet nuėjusi į parduotuvę užsinorau išbandyti labai gerai žinomą „Margarita“ toniką ir kosmetinį pienelį. Likau labai nustebusi jų poveikui, jie atgaivino mano odą, labai gerai nuvalė makiažą.



  • Nivea lūpų sviestas su vanile ir makadamija
Mano lūpos pradėjo luptis, išsausėjo, o taip būna dažnai. Todėl nusipirkau šį lūpų sviestą, o jis tikrai  sudrėkino mano lūpas, jos pasidarė švelnesnės ir dar vienas labai didelis pliusas yra tas, kad jis labai labai skaniai kvepia.


Maistas:

  • Arbata su pienu
Galbūt ir jūs esate girdėję, kad Jungtinėje Karalystėje, Amerikoje ir kitose šalyse yra geriama arbata su pienu. Niekada nebuvau tokią arbatą gėrus. Bet štai šį birželį išbandžiau ir likau tikrai nustebusi. Arbata su pienu yra labai skanu, bet jeigu kada nors ir jūs norėsite pabandyti patariu gerti juodą arbatą su pienu, nes taip yra skaniausia. 


Filmai:
  • „Prisimink mane“ („Remember me“)
Šį filmą aš įsimylėjau nuo pirmos jo minutės. Filmas labai įtraukė. Jame buvo meilės, džiaugsmo, liūdesio ir kitokių scenų. Šio filmo pabaiga buvo liūdna ir tai man patiko nes nemėgstu, kad beveik visada filmai baigiasi laiminga pabaiga, nesgi dažnai to nebūna šiame gyvenime.

  • „Šilti kūnai“ („Warm bodies“)
Šis filmai man taip pat patiko. Jis buvo įdomus, parodė, kad bet kas gali įsimylėti, bet kas gali tapti vėl geru jeigu tik to norės.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą