2016 m. liepos 4 d., pirmadienis

Pliusai ir minusai


Sveiki ! Šį įrašą rašau todėl, nes labai noriu sužinoti ką jūs manote apie mano tinklaraštį. Žinau, kad darau klaidų ir nesu labai gera rašytoja, todėl norėčiau sužinoti komentaruose ką jūs manote, ką norėtumėte mane pamokyti, kokius mano pliusus ir minusus matote apie mano rašymą. Jau esu ankščiau sulaukusi nuomonių ir labai džiaugiuosi, kad jas parašote, nes aš galiu matyti kur darau klaidas, ir kur turiu labiau pasistengti. Todėl šis įrašas bus toks labai trumpas. Priimsiu, bet kokią kritiką komentaruos, o jeigu nenorite rašyti komentaro, tai galiu išklausyti jūsų nuomonę savo elektroniniame pašte: idomimergaite@gmail.com arba galite parašyti į mano facebook: Įdomi mergaitė. Lauksiu jūsų nuomonių :)

4 komentarai:

  1. Aš labai trumpai.
    Didelis pliusas už tai, kad stengiesi, kuo daugiau ir dažniau rašyti.
    Didelis minusas už tai, kad trūksta kokybės

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū labai už nuomonę :) pasistengsiu pagerinti kokybę :)

      Panaikinti
  2. Pliusas, kad tu dažnai pateiki įrašus, nereikia laukti keleto savaičių.
    Minusas, kai kurie jų būna nerišlūs, neišsamūs, paimta tik viena detalė.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už nuomonę :) Pasistengsiu pagerinti įrašus :)

      Panaikinti