2016 m. liepos 16 d., šeštadienis

Žurnalas vardu „Happy 356“




   Sveiki ! Taigi manau kai kurios jau žinote šį žurnalą. Jį žinote arba iš draugų, arba iš kitų nuostabių blogerių įrašų. Todėl ir aš panorau jį pabandyti, pažiūrėti kas yra šio žurnalo viduje. Šis žurnalas kurį aš nusipirkau yra nuo liepos iki rugpjūčio. Šis yra braziliškas numeris.

Pliusai:

Šis žurnalas turi nuostabų viršelį, jame vyruoja daug ryškių spalvų. Jame galima gauti daug naudingos mums informacijos. Šiame žurnale galima rasti visokiausių istorijų, patarimų apie madą ir visokių kitokių tikrai naudingų dalykų. Šis numeris mane labai nustebino, nes tik jį atvertus, jau pamačiau labai naudingą dalyką. Tai yra: Kaip modeliuoti veidą pagal jūsų veido formą. Taip pat jame galima atrasti nuostabių frazių, kurios ne tik įkvepia, bet ir prajuokina :) Ir dar dalykas kuris man labai patinka tai yra, kad šie autoriai nebijo panaudoti visokių žodžių.



Minusai:

Pagal mane šis žurnalas minusų neturi, nes jį tikrai yra smagu skaityti.



Ar jums teko skaityti šį žurnalą ? Ar norite išbandyti ? O jei skaitėte, tai ar patiko ?

2 komentarai: