2016 m. gegužės 30 d., pirmadienis

Miesto dienos 2016


Sveiki ! Taigi 27-29 dienomis pas mus Marijampolėje vyko Miesto Dienos, iš tikrųjų buvo labai smagu, bet labiausiai mane nudžiugino šeštadienio vakaras.

  • Penktadienis:

Šią dieną, aš buvau, bet labai trumpai. Buvo daug pramogų. Kuriose nebuvau, gaila truputėlį. Bet spėjau pamatyti nuostabias karštų oro balionų varžybas. O ir visokių papuošalų buvo daug daugiau negu praeitais metais.



  •  Šeštadienis:

Ši diena buvo mano mėgstamiausia, buvo nuostabu. Atvykau į Miesto Dienas 10 val. nes nuo tada prasidėjo viskas: prekymetis, LDK Vytenio bendrosios logistikos bataliono parodomoji programa, jaunimo miestelis (į kurį net negalvojusi nuėjau) ir bendruomenių alėja. Visi šiti dalykai nelabai patraukė mano akį išskyrus jaunimo miestelį. Jame buvo labai įdomu, buvo smagiai praleistas laikas. Tada iki 18 val. pravaikščiojau aikštėje ir nusipirkau daug pakabukų ir visokių kitokių menkniekių. Net nagaliu patikėti, kiek daug pravaikščiojau, net pati nustebau, o ir daug valandų tai dariau. 18 val. prasidėjo X-faktoriaus kai kurių dalyvių koncertas, šio dalyko laukiau gal net 3 savaites. Aš labai buvau „užsinešus“ ant šio šou, o dabar ir mėgstamiausi dalyviai atvažiavo !! Jėėė !! :D Negaliu apsakyti savo džiaugsmo, nes buvo tobula, o ir nusifotkinau net su 5 dalyviais: Aleksu (jis mano mėgstamiausias), Jonatanu, Erika, Domu, Original Copy grupe, bet dar buvo ir Paulius, Thomas, ZETA beat ir viskas man atrodo. Šokau kiek galėjau, o jau Alekso pasirodymas buvo man tikrai nuostabus, nes buvo greita muzika ir galima buvo labai „taškytis“.


  • Sekmadienis:

Kaip bebūtų gailą šią dieną nebuvau iš viso, nes neradau laiko :(


O ką jūs veikėte šias dienas ? Kas jums patiko labiausiai ?

2 komentarai:

  1. Vau, skamba žiauriai smagiai, net užpavydėjau :D O aš buvau blogiausiuose gyvenime šokiuose ir visą savaitgalį valgiau viską iš eilės :D

    AtsakytiPanaikinti