2016 m. gegužės 20 d., penktadienis

Mėgstamiausios apsipirkimo svetainės


1. Diavolesa
Viena iš mėgstamiausių yra štai ši svetainė. Joje galima rasti labai daug jaunatviškų rūbų, o jie ir labai  gražūs <3 Beje dar vienas pliusas, kad nėra jie labai brangūs, o dar ir kokybiški. Bet esu girdėjusi, kad kai kurie žmonės sako, kad šioje svetainėje labai nekokybiški drabužiai, bet mano manymu tai yra netiesa. Jau seniai užsisakinėjau iš čia ir daug daug dar planuoju užsisakinėti.


 

2. Romwe
Ši apsipirkinėjimo svetainė man taip pat labai patinka. Joje kaip ir „Diavolesa“ yra daug jaunatviškų rūbų ir beje esu girdėjusi atsiliepimų, kad jie labai kokybiški, o ir pati tuo neseniai įsitikinau :)









3.Ebay
Manau šią svetainę visi gerai žinote. Man ji patinka, nes joje galima rasti visko ko tik nori. Nuo drabužių iki mašinų ir kitokių daiktų. Ir manau daugiau neturiu ko apie ją ir pridurti.



8 komentarai:

  1. Diavolesoj, kaip ir mano draugės, užsisakinėjau ne kartą. Nei karto negavau pilnai kokybiško produkto. Mano kuprinės petneša nuplyšo, laikrodžio dirželis nutrūko tiesiog einant gatve, kaip ir pakabukas. Draugių taip pat kokybė nesužavėjo. Nežinau, ar tikrai niekada iš ten nebeužsisakinėsiu, nes visi tie rūbai nuotraukose tikrai viliojantys, tačiau norinčioms kokybės ten apsipirkinėti nepatariu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gali būti, kad jie yra nekokybiški, bet man dar neteko su tuo susidurti. Bet kartais net negali atsispirti, nes ten rūbai tikrai gražūs :)

      Panaikinti
  2. Toj diavolesoj vos ne viskas yra iš aliexpress, o kaina užkelta dvigubai- trigubai, kokybė irgi prasta, nes iš kiniečių bene viskas nekokybiška.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveika, aš tik šiaip domiuosi, kodėl pasirinkai pavadinimą ir apskritai dizainą angliškai, jei rašai lietuviškai? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Laba, man yra gražu anglų kalba, bet įrašų su šia kalba rašyti negalėčiau, todėl ir pasirinkau :) Bet gali būti, kad pavadinimas ilgai nebus angliškas, nes man keistokai atrodo :)

      Panaikinti
  4. Diavolesa man pačiai nėra teke naudotis, tačiau draugė sakė, kad drabužiai, ypač kelnės/timpos/sijonai yra tikrai ne pačios geriausios kokybės lyginant su kaina. Jei iš kur ir užsisakinėju, tai aliexpress, be galo man jie patinka :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Iš aliexpress aš dar neužsisakiusi esu nieko, bet man atrodo, kad atsisakysiu Diavolesa, o pradėsiu naudoti Aliexpress :D

      Panaikinti