2016 m. gegužės 1 d., sekmadienis

Mano TOP 5 programos


1. Youtube
Mano pati mėgstamiausia programa yra „Youtube“. Labiausiai joje mėgstu žiūrėti youtuberių sukurtus vaizdo įrašus, į kuriuos jie įdeda daug darbo. O, kad pralinksmėčiau šioje svetainėje mėgstu žiūrėti visokiausius prank'us ar fail'us.

2. Snapchat
Ši programa, kuri yra naudojama tik per telefonus man taip pat labai patinka. Nes galima bendrauti su savo draugais visokiausiomis nuotraukomis ant jų užsidėjus juokingą efektą. Taip pat per šią programą galima bendrauti ir vaizdo įrašais, kuriuos galima pagreitinti arba palėtinti ir tada jie gaunasi labai juokingi.

3. Twitter
Ši programa yra 3 pagal mano mėgstamiausias. Man patinka joje skelbti ką galvoji tuo metu, ar galbūt kokius gražius ar įkvepiančius žodžius joje paskelbti, kurie tau atsitiktinai „šovė“ į galvą.

4. Instagram
Ši programa man patinka, nes joje galima paskelbti gražias nuotraukas, nuotraukas su patiekalu ką tada valgei arba tiesiog atskleisti ką veikei tą dieną. Ir daugiau nemanau, kad kažką daugiau galiu pridurti apie šią programą.

5. Facebook
Ši programa yra 5 pagal mano mėgstamiausias, nes joje galima paskelbti nuotraukas ar parašyti ką mąstai. Bet ši programa atsirado 5 vietoje, nes man labiau patinka skelbti gražias nuotraukas svetainėje „Instagram“, o pasakyti ką mąstau svetainėje „Twitter“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą