2016 m. gegužės 7 d., šeštadienis

Mano 2 mėgstamiausi serialai


Sveiki ! Pastebėjau, kad pradėjau daryti daug įrašų kaip TOP arba mano mėgstamiausi, bet man jie labai patinka. Taigi šiandien aš su dar vienu nauju įrašu apie mano mėgstamiausius.
  • „Dūmas“ („Skins“)
 Šis serialas man labai patinka, nes jis yra apie realų gyvenimą, nes fantastikos aš nemėgstu. Jis yra sukurtas Britų. Jis yra apie paauglius, kurie mokinasi paskutiniais mokslo metais ir aišku prasideda linksmybės ir vakarėliai, bet kur gi tikras gyvenimas be nelaimių. Jame buvo ir labai liūdnų vietų, kurios net sulaiko bežiūrint kvėpavimą, todėl man jis ir labai patinka. Aš peržiūrėjusi esu jau visus sezonus, bet manau, kad juos kartosiu dar kartą, nes šis serialas yra tobulas. Tiesiog jis įrodo, kad gyvenimas ne rožėmis klotas, nes gyvenimas ne visada baigiasi laimingai.

  • „Amerikietiška Siaubo Istorija“ („American Horror Story“) 
Manau šį serialą žinote ar bent girdėję jo pavadinimą esate visi :) Šis serialas yra sukurtas amerikiečių, ir galiu pasakyti, kad šiuo metu, aš juo labai susidomėjusi. Man jis patinka savo istorija, ji tokia kraupi, nenuspėjama, turinti gilią reikšmę. Nesu dar jo viso peržiūrėjus, bet kaip pradėjau žiūrėti buvau labai nustebinta ir įtraukta šio serialo pradžia.


O koki jūsų mėgstamiausi serialai ? Ką manote apie šiuos ?

6 komentarai:

  1. Mano taip pat du vieni mėgstamiausių yra tavo išvardintieji, tačiau myyyyyyliu ir Išrinktuosius (Supernatural) ir Teen Wolf. Žodžiu, šitie keturi tai kažkas tobulo, nežinau :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Išrinktųjų dar nežiūrėjau, bet manau pradėsiu žiūrėti, o Teen Wolf esu mačiusi, visai nieko. :D Ir serialo Dūmas kuris sezonas tau labiausiai patiko? Man tai paskutinis :D

      Panaikinti
  2. Na Dūmo dar pirmojo neužbaigiau, bet jis awesome, dabar laiko nėra, tie patikrinimai tai eina sau... (dzin, kad vis tiek nesimokinu) :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Omg teen wolfa ir as myliu begalo bekrasto, dar taip pat ziuriu f.r.i.e.n.d.s

    AtsakytiPanaikinti