2016 m. gegužės 14 d., šeštadienis

Kelionė į Klaipėdą


Sveiki ! Penktadienį važiavau į Klaipėdą, buvo nuostabi kelionė ir puikiai praleistas laikas. Į Klaipėdą važiavau su savo šeima.
8:00
Maždaug tokiu laiku išvažiavome, o jau ten buvome apie 11 valandą. Kelias man buvo trumpas, nes visą laiką skaičiau knygą, kuri mane labai įtraukė, buvo tikrai įdomi. Kai atvažiavome iš karto paprašiau tėvų, kad galėtume nueiti pavalgyti, nes buvau išalkusi kaip žvėris. Nuėjome į kuklų restoraną, kurio pavadinimo nežinau, nes net į jį nežiūrėjau, nes tuo metu man buvo svarbiausia tik maistas :D


11:30 
Tada nuėjome į akropolyje esančią Caif Cafè, nes labai norėjau kavos. Ir dar nuėjome nusipirkti maisto visai kelionei, kad būtų kažką užkąsti, nes dažniausiai po 2 minučių aš ir vėl noriu valgyti. Į rūbų parduotuves nėjome, nes pasitarėm, kad apsipirkti atvažiuosime kitą kartą.



12:00
Šią valandą prasidėjo visas įdomumas, iš pat pradžių suplanavome eiti į Klaipėdos laikrodžių muziejų. Jame buvo labai įdomu, pamačiau kaip veikia laikrodžiai, kokių tipų, formų jų būna.


14:00
Tada nuvažiavome prie Kuršių Marių. Prie jų tikrai seniai buvau, todėl buvo nuostabus vaizdas pamatyti jas dar kartą.

15:00
Šiuo metu, daugiau planuotų užsiėmimų neturėjome, todėl pagalvojome, kad pavažinėt miesto gatvėmis ir pamatyti kuo daugiau šio nuostabaus miesto yra tikrai gera idėja.

18:00
Tokiu laiku pradėjome važiuoti namo iš Klaipėdos.
Nors ir neaplankėme daug muziejų ir kitokių vietų, Klajpėda man vistiek labai patiko. Ji yra tikrai nuostabus miestas, kuris man vis atvažiavus palieka, vis didesnį įspūdį. Tikrai planuoju dar į jį grįžti ir grįžti.


2 komentarai:

  1. Tas momentas kai mano brolis gyvena Klaipėdoj ir šiaip pro ją važiuotą begale kartų, bet normaliai nesu buvus :D Viskas, vasara reiks nulėkt :D

    AtsakytiPanaikinti