2016 m. balandžio 16 d., šeštadienis

TMI TAG


Tagi gavau šį tagą iš http://knygumergaite.blogspot.lt/2016/04/tmi-tag.html ačiū !!! :D O jį perduodu visoms kurios tik nori tokį tagą padaryti.
1. Ką esi apsirengusi ?
Šiuo metu esu apsirengusi savo mėgstamiausią džemperį ir timpes. Pati patogiausia mano apranga :D

2. Ar buvai kada nors įsimylėjusi ?
Taip, mokykloje buvau įsimylėjusi vos ne visus klasės berniukus, bet dabar jau nebe.
3. Ar esi turėjusi baisų išsiskyrimą ?
Tokį išsiskyrimą patiriu kiekvieną rytą tai yra atsikelti ir palikti savo mylimą lovą.
4. Koks tavo ūgis ?
-
5. Koks tavo svoris ?
-
6. Ar turi tatuiruočių ?
Ne, ir nenorėčiau turėti, ne dėl to, kad man jos nepatinka, o dėl to, nes nenoriu gadinti savo odos. 
Bet laikinos neatsisakyčiau :)

7. Ar esi ką nors prasivėrusi ?
Taip esu, ausis.  Nors auskarų beveik nenešioju. Hehe :D
8. Viena, tikra pora ?
Kaip jau minėjau 3 klausime, kad patiriu baisų išsikyrimą kiekvieną rytą. Tai mano tikra pora yra lovaaa :D
9. Mėgstamiausias TV šou ?


Turiu 3 mėgstamus: „Amerikietiška siaubo istorija“ („American Horror Story“), „Amerikietiškos imtynės“ („WWE“) ir „Dūmas“ („Skins“).


10. Mėgstamiausia muzikos grupė ?
Šiuo metu tokios neturiu, nes mėgstu visokias grupes.
11.Ko labiausiai pasiilgai šiuo metu ?
 VASAROS !!! :D

12. Mėgstamiausia daina ?
Šiuo metu turiu 2, tai yra: Flo Rida - My house ir Kuzne - Pažadas.
13. Kiek tau metų ?
-
14. Koks tavo zodiako ženklas ?
 Avinas :D
15. Vertybė kurią labiausia vertini merginoje/vaikine ?
Pasitikėjimas ir nemelavimas. Mano manymu šios 2 vertybės yra pačios svarbiausios. 
16. Mėgstamiausia frazė ?
Daug žmonių sako, kad aš mažo ūgio, todėl turiu su tuo susijusią mėgstamiausią frazę tai: „Aš ne žemo ūgio, aš mielo ūgio“ nors nemanau, kad tai panašu į frazę. Hehe :D
17. Mėgstamiausias aktoriu/aktorė?
 Johny Depp :D Knygų Mergaite žaibasss :D
18. Mėgstamiausia spalva ?
Mėlyna
19. Tyli ar garsi muzika ?
Tyli
20. Kur eini kaip būna liūdna ?
Į mišką išgirsti gamtos

21. Kiek laiko užtrunki duše ?
30 minučių, nes mėgstu stovėti po karštu vandeniu kokia 15 minučių :)
22. Kiek laiko užtrunki susiruošti ryte ?
Apie 1 valandą
23. Ar kada nors teko susimušti? 
Taip, su sese :D
24. Pritariu ?
Žmonių gerumui, pasitikėjimui ir visiems geriems dalykams šiame pasaulyje
25. Nepritariu ?
Smurtui, pravardžiavimui, niokojimui.
26. Priežastis, dėl ko rašau internetinį dienoraštį/blogą?
Nes aš labai mėgstu rašyti, gal ir nesu pati geriausia ir darau klaidų, bet man patinka kažką paskelbti ir labai patinka kai kiti tai įvertina.
27. Didžiausios baimės ?
Pikti šunys
28. Paskutinis dalykas kuris tave pravirgdė ?
Nelaimingas gyvenimas
29. Paskutinis kartas kai sakei kažkam myliu ?
Prieš 10 minučių tai sakiau savo šuniui
30. Blog'o pavadinimo reikšmė?
Įdomi mergaitė tai pavadinau todėl, nes šiame tinklaraštyje ruošiuosi rašyti daug įdomių ir visokių dalykų. 
31. Paskutinė knyga, kurią skaitei?
Jo Nesbo „Policija“
32. Knyga, kuria skaitai?
 Gillian Flynn „Dingusi“
33. Paskutinis TV šou kurį žiūrėjai?
Dūmas, rekomenduoju jis yra TOBULAS :D <3
34. Paskutinis asmuo, su kuriuo kalbėjai?
Sesė
35. Santykiai tarp tavęs ir asmens, su kuriuo paskutiniu rašinėjaisi?
Labai geri, ji mano geriausia draugė
36. Mėgstamiausias maistas?
Kebabas
37. Vieta, kurią norėtum aplankyti?
Nuo vaikystės svajoju gyventi JAV, o šiaip norėčiau aplankyti Černobilį.
38. Vieta, kurioje paskutinį kartą buvai?
Parduotuvė „Aibė“
39. Ar turi simpatiją?
Ne
40. Paskutinis kartas kai kažką pabučiavai ?
Tokio neatsimenu
41. Paskutinis kartas, kuomet buvai įžeista ?
Neatsimenu net, labai seniai kada nors buvau įžeista 
42. Mėgstamiausias saldainis ?
Snickers

43. Kokiais instrumentais groji/moki groti?
Pianinu
44. Mėgstamiausias papuošalas?
Grandinėlė
45. Paskutinis kartas, kuomet sportavai ?
Šiandien ryte bėgiojau

46. paskutinė daina kuria dainavai?
Flo Rida - My House
47. Mėgstamiausia pokalbio pradėjimo frazė?
Labukas. Tai kū veiki ?
48. Ar šia frazę esi kada nors vartojusi/-es?
Labai dažnai
49. Paskutinis kartas, kai su kažkuo praleidai laisvalaikį?
 Su klasioke, buvome prie ežero
50. Kas turėtų padaryti, šį tag'ą ?
Visi norintys

P.S nepykit, jeigu po kai kuriais klausimais padėjau tik brūkšnelį, tiesiog tokią informaciją noriu pasilaikyti sau :) Beje, palikite nuomonę komentaruose :D

2 komentarai: