2016 m. balandžio 23 d., šeštadienis

Mano idealas: Michael Jackson

Neseniai pabaigiau skaityti jo knygą, ji mane įkvepė pasidalinti šiuo įrašu internete. Man labai gaila, kad jis iš tikrųjų miręs, bet jis man visada buvo ir bus mano idelas. Michael'as buvo nuostabus žmogus, žinojo kas yra žodis vargšas, nes vaikystėje gyveno pakankamai skurdžiai. Jis išgelbėjo daugybę žmonių, sukūrė nuostabias dainas. Jis išėjo tikrai per anksti ! Jeigu gerai pagalvotumėte, ar tikrai muzika tiek daug būtų pasiekusi be jo ? Tikrai nebandau šiuo įrašu, pabadyti įtikinti, kad jis jums patikų, tiesiog juo noriu pasidalinti, ką jis nuostabaus padarė šiame pasaulyje. Štai keli faktai apie jį:
  • Iš viso pelnė 18 Grammy apdovanojimų (vien per 1984m. apdovanojimų ceremoniją jų pelnė 8 - dar vienas rekordas)
  • JAV išleido 13 singlų, atsidūrusių HOT 100 topo viršūnėje - daugiau nei, bet kuris kitas vyras atlikėjas
  • Visame pasaulyje iš viso pardavė daugiau nei 750 000 000 kopijų įrašų
  • Labdarai skyrė 300 milijonų JAV dolerių
  • Kaip filantropas buvo nominuotas Nobelio taikos premijai
  • Jam priklauso net 13 Gineso rekordų, vienas jų: „Pats sėkmingiausias visų laikų pramogų pasaulio atstovas“
  • 1982 m. jo išleistas albumas Thriller iki šiol yra perkamiausias albumas pasaulyje. Iki 2009 m. buvo parduota apie 109 milijonai albumo kopijų visame pasaulyje ! 
Mane labai įkvepė jo šie žodžiai:
  • Žmonės pradėjo mąstyti, kad jei gyvenu taip atsiskyręs, tai gal ir aš mirsiu kaip Elvis Presley. Vis dėlto tai, kaip Elvis susinaikino, mane domina, nes pats tuo keliu eiti netrokštu... Dažniausiai praeityje atlikėjai baigdavo tragiškai. Daugybei tikrai nuostabių žmonių teko kentėti ar netgi mirti dėl įtampos ir narkotikų, ypač dėl alkoholio. Tai labai liūdna. Jautiesi apgautas kaip gerbėjas, kad negali stebėti jų vystymosi ir augimo. Negali nesvarstyti, ką dar būtų suvaidinusi Marilyn Monroe, arba ką aštuntajame dešimtmetyje būtų nuveikęs Jimis Hendrixas.                                                                                -Michael Jackson

  •  Aš visada norėjau pasakoti istorijas, ateinančias iš mano sielos gelmių. Norėčiau sėdėti priešais ugnį ir pasakoti žmonėms pasakojimus, kurių klausydamiesi jie regėtų vaizdus, pravirktų, nusikeltų kur nors mintimis. Ir viso to pasiekčiau tik apgaulingai paprastais žodžiais. Norėčiau savo pasakojimais sujaudinti ir pakeisti jų sielas. Visada žinojau, kad tai galiu. Be jokių kostiumų, be jokio grimo nieko - tik tu, tavo balsas ir tavo galingas gebėjimas nukelti juos, bet kur, pakeisti jų gyvenimus bent trumpai akimirkai.      - Michael Jackson
 
 

 
 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą