2016 m. balandžio 10 d., sekmadienis

6 vasaros planai


Taigi, jau darosi šilta ir aš jau pradedu galvoti apie vasarą. Juk iki jos liko tik 2 mėnesiai !! Jėė :D Tokiu metu dažniausiai aš pradedu galvoti ką turėčiau padaryti šią vasarą. Manau ji bus tikrai išskirtinė, nes planų turiu įvairių.
1. Mesti savo vasaros užsiėmimą
Praeitas vasaras lankiau vasarinį būrelį ir asmeniškai nuo jo labai pavargau, nes naktimis neišsimiegodavau nuo viso nuovargio. Nuo jo visa vasara praeidavo šuniui ant uodegos. Manau šią vasarą vietoje šito būrelio daugiau laiko skirsiu savo draugams ir sau.
2. Pasimokyti savo ateičiai
Šią vasarą planuoju pasimokyti apie Š. Amerikos (JAV) istoriją. Svajoju ten gyventi ir studijuoti, nuo mažens jau ten norėjau. Ir planuoju šitą svajonė išspildyti. Bent jau JAV yra man ateities svajonė.
3. Taupyti pinigus
Šitas žingsnis bus man labai sunkus, nes ištaškau savo pinigus labai greitai ant nereikalingų dalykų. Šią vasarą planuoju juos pataupyti ir nusipirkti tikrai reikalingą ir man norimą dalyką. Šiaip labai noriu pakankamai brangių ausinių ar nusispirkti kažką iš technikos.
4.Sportuoti
Prisipažinsiu esu tinginė, todėl planuoju šią vasarą pasportuoti. Bent jau kiekvieną dieną ryte pabėgioti, nes aš daug valgau ir labai bijau, kad sustorėsiu. O sportas tik į sveikatą tai kodėl gi ne :)

5. Valgyti daržoves ir vaisius
Esu nesveiko maisto mėgėja, todėl planuoji daugiau valgyti sveiką maistą. Aš vaisius ar daržoves tikrai mėgstu, bet labiau negaliu atsispirti kokiai picai ar kebabui :) Internete paieškojau tikrai gerų salotų receptų, todėl planuoju juos visus išbandyti.
6. Rašyti dažniau blogą
Aišku tikrai aš šio blogo nepamiršiu, todėl planuoju labiau vasarą ir dabar paįvairinti kitokiais įrašais, planuoju daryti visokių konkursų.

P.S o koki jūsų planai vasarai ? :D

4 komentarai:

  1. Sėkmės Tau įgyvendinant šiuos planus, aš irgi planuoju pradėti sportuot, bet nujaučiu, kad tai liks tik planu

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū :) Manau ir man gali taip atsitikti :)Sėkmės pradedant sportuoti !!

      Panaikinti
  2. Aš seniau irgi parašiau šia tema įrašą, tarp planų irgi yra tokie dalykai kaip pradėti sportuoti ar nepamiršti blogo, namanau, kad man sėkmingai pavyks (hehe), bet tikiuosi tau gerai seksis😊

    AtsakytiPanaikinti