2016 m. balandžio 8 d., penktadienis

3 priemonės kurios man padeda įsiminti informaciją

Šiame blogo įraše, noriu pasidalinti šiomis priemonėmis kurias aš naudoju, kad geriau įsiminčiau informaciją. Man jos asmeniškai labai padėjo.
1. Susirandu tylią vietelę
Aš nelabai suprantu kaip gali įsiminti informaciją tie žmonės kurie tame pačiame kambaryje žiūri televizorių ar sėdi prie kompiuterio. Bent jau mane tai labai blaško, o ramioje vietoje galiu laisvai susikaupti.
2. Pasileidžiu ramios ar klasikinės muzikos
Niekada mokydamasi negaliu klausyti trankios ar greitos muzikos. Rami ar klasikinė muzika mane gali labai nuraminti ir leisti susikaupti į tai ką aš turiu išmokti. Labai patariu šitas:
https://www.youtube.com/watch?v=uX6usZWiMAo  ar 
https://www.youtube.com/watch?v=P9n6SAXnQdg.
3. Visada reikia išlikti organizuota
Išlikimas organizuota labai padeda, ne vien tik man, bet ir kitiems daugumai žmonių. Būdama organizuota gali labai laisvai padaryti visus sau turimus dalykus.  


3 komentarai: