2016 m. balandžio 18 d., pirmadienis

Pažinimo TAG'as


Sveiki ! Pastebėjau, kad aš dabar pastaruoju metu darau daug TAG'ų, bet man jie labai patinka. Todėl šiandien noriu pasidalinti dar vienu. :) Šitą TAG'ą linkiu padaryti visiems kas tik nori, nes man asmeniškai labai patinka tokius TAG'us kurti ir skaityti.
1. Koks mėgstamiausias muzikos stilius ?
Paprastai dažniausiai klausau ir popso ir repo. Bet manau man labiau prie širdies repas. Jis labai dažnai apibūdina mano jausmus ir pradedu nuo jo susimąstyti. Tiesiog aš be jo negaliu. Vien tik tie  žodžiai turintys manyje labai didelę prasmę, kurie man suteikia šypseną.

2. Jeigu reikėtų rinktis, ką pasirinktum- vienatvę, ar buvimą griausmingame vakarėlyje?
Manau pasirinkčiau vienatvę. Galbūt aš ir prie keistesnių žmonių, bet man nėra, kad labai patiktų būti ten kur garsi muzika. Aš geriau pabūčiau pati su savimi ir paklausyčiau repo. Negu vakarėlis, aš geriau paskaityčiau knygą. Tiesiog mano gyvenime vienatvė užima didelę dalį ir man ji labai patinka, nes tada aš galiu būti savimi.

3. Kada jautiesi laisva?
Man į šitą klausimą nereikėjo ilgai galvoti atsakymo. Aš jaučiuosi laisva tada kai būnu viena namie, savo kambaryje, įsidedu ausinukus į ausis. Ir galiu daryti ką noriu: verkti, isteriškai juoktis ir t.t. Tai man yra LAISVĖ
4. Be kokių dalykų neįsivaizduoji savo gyvenimo?
Galbūt jau supratote iš ankstesnių mano klausimų atsakymų, kad negaliu gyventi be muzikos. Manau šitas man ir yra vienintelis dalykas be kurio aš negaliu įsivaizduoti savo gyvenimo. Net kartais sunku paaiškinti ką man reiškia muzika. Net nežinau, ji man kaip narkotikas.
5. Mėgstamiausias patiekalas?
Jau čia priklauso nuo mano nuotaikos. Kartais noriu pabūti sveikas žmogus, tai tada visą dieną valgau tik vaisius. Bet kartais negaliu gyventi be kebabo. Bet manau pasirinksiu savo mėgstamiausią patiekalą kebabą. Nes manau be jo aš nematau savo pusės dienos.
6. Ko nekenti iš maisto produktų? 
Mėgstu valgyti maistą visokį, bet tikrai nevalgyčiau ir jau net neparagavus galiu pasakyti, kad nekenčiu beveik visko, kas yra iš kraujo. Kraujas man nėra baisus dalykas, bet su maistu tai Fuuuu !
Net į tokį pažiūrėt negalėčiau.
7. Jeigu galėtum pasirinkti dvi vietas, kurias galėtum aplankyti, ką rinktaisi?
Asmeniškai norėčiau aplankyti visas pasaulio vieteles. Bet jeigu skaitėte mano ankstensius įrašus tai galbūt supratot, kad mano didžiausia svajonė tai yra Amerika. Tai manau būtų pirma vieta kurią aš norėčiau aplankyti, o antra manau būtų kažkokia egzotiška sala. Nes man asmeniškai beveik visos egzotiškos salos vienodos, tai man būtų nesvarbu kokia tik, kad būtų egzotiška.

8. Koks esi žmogus?
Aš galiu pasakyti esu žmogus turintis 2 veidus. Mokykloje esu draugiška, maloni, visiems pagelbėju, bet kaip pareinu namo tai tada būna visiška katastrofa. Tai verkiu tai juokiuosi, bet dažniau verkiu. Ir nežinau kartais kodėl, bet tiesiog verkiu. Manęs daug kas nesupranta, nes aš nemėgstu būti atversta knyga. Manau esu labai paslaptinga, nes beveik niekas nežino mano paslapčių. Va tik dabar aš rašau naują įrašą, kuriame išpasakoju daug daugiau negu, bet kuriam mano draugui. Net mano geriausia draugė, nežino apie mane pusės paslapčių.
9. Jei galėtum pasirinkti tik vieną metų laiką, kurį pasirinktum? 
 Žiauriai mėgstu vasarą, visas tas jos bemiegias naktis. Bet labai gerai apgalvojus galbūt pasirinkčiau rudenį, nes jo oras dažniausiai apibūdina mane. Man patinka kaip lyja, galėčiau būti po lietumi labai ilgai, nes man jis labai patinka.


10. Jei galėtum pasilikti tik vieną drabužių komplektą, ką pasirinktum?
 Net negalvojus galiu atsakyti, kad pasirinkčiau džemperį, džinsus arba timpes, sportbačius.
11. Jei galėtum išnaikinti vieną žmonių negandą, ką pasirinktum?
Be jokios abejonės išnaikinčiau melavimus. Jau taip nekenčiu, kaip žmonės meluoja. Tu jais pasitiki, o jie ima ir išduoda, tiesiog nežinau..... Galbūt tokį žmogų nudėčiau, vieną kartą ir man tai nutiko, dabar tas žmogus mano didžiausias priešas. Jau gal geriau man viską sakykit į akis, aš nebijau tiesos. Bet melavimų neapkenčiu.

2 komentarai: