2016 m. rugpjūčio 19 d., penktadienis

Back to school: mano apranga, apmąstymai, prekės




Sveikos !! Turbūt pastebėjote, kad aš buvau dingusi, labai dėl to atsiprašau, bet turėjau labai didelių nelaimių pastariuoju metu. Man ir mano šeimai buvo labai sunku, nes praradome kelis giminaičius, todėl labai liūdėjau ir neturėjau stiprybės rašyti įrašus. Taigi tikiuosi, kad jūs mane suprasite, dar kartelį atsiprašau, kad nebuvau įkėlusi įrašų. Taigi, o šiuo įrašu norėčiau jums papasakoti apie savo pasirengimą, kokią aprangą vilkėsiu, kokius daiktus įsigijau mokyklai :)

Pasirengimas:

Šie metai bus man pirmi gimnazijoje, eisiu į 9 klasę, labai to bijau, nes bus nauji mokytojai, nauji klasiokai. O ir vasara labai greitai praėjo, galima sakyti nieko gero per ją ir nenuveikiau. Bet manau jau esu pasirengusi mokyklai, nes visgi nuo realybės nepabėgsi :-)  Visą savo kambarį susitvarkiau, susirūšiavau, dabar rašomojo stalo stalčiuose yra pagrinde tik sąsiuviniai ir kitos mokyklinės prekės, todėl manau esu pasiruošusi ženkti žingsnį į naują mokyklą.

Apranga:

Rugsėjo pirmą eisiu su uniforma, tad aprangos ruošti nereikia. Bet likusius mokslo metus planuoju eiti su gražiais, bet labai patogiais rūbais. Tiesiog noriu šiais metais susikoncentruoti į mokslą, nes visgi aš dabar būsiu gimnazinstė. Rinksėsiu džinsus, patogius batelius ir paprastą maikutę.


Prekės:

Šiais metais nusipirkau daug A4 fomato sąsiuvinių, nes girdėjau, kad mokytojai reikalauja juos turėti. Tai galbūt šie sąsiuviniai ir užima mano didžiausią dalį pirkinių krepšelio. Kiti dalykai tai buvo parkeris, nes man yra nepatogu rašyti su tušinukais, man yra smagiausia rašyti su parkeriu, kiti daiktai tai yra labai paprasti, tai yra pieštukai, klyjai, linijuotė ir dar nusipirkau žymeklių, markerių, nes norėčiau šiais metais būt labai organizuota. O būtiniausia man prekė tai yra užrašų knygutė, nes aš mėgstu viską joje užsirašyti, tai man padeda labiau susikaupti.

 O kaip tu pasirengiai mokyklai ? Ką vilkėsi tu per šiuos mokslo metus ? Kokias prekes įsigijai tu ? Į kokią klasę eisi ?

6 komentarai:

  1. Stiprybės tau!
    Šiais metais turėčiau eiti į dešimtą klasę, tačiau metus esu išvykusi, tad kursą kartosiu dar kitais metais.
    Prekių jokių dar ne pirkau, turbūt įsigysiu tik po šventės, kai tiksliai žinosiu ko reikia. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš taip pat ką tik (tikrąją šių žodžių prasme) praradau artimą žmogų, tad puikiai Tave suprantu.
    O aš eisiu į 11 klasę, tad nusipirkau tik keletą sąsiuvinių, tušinukų. Realiai, dar niekaip negalvoju apie visišką mokyklą. Bet eisiu vėl apsirengusi visa juoda. Ne todėl, kad kažkas blogo (nors ir tai turi įtakos), o todėl, kad taip dažniausiai dėviu ir atrodau pakenčiamai. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū :) aš irgi dažniausiai dėviu juodus drabužius :D

      Panaikinti
  3. Sėkmės moksluose! Na o aš keliausiu jau į 12 klasę.. mokykloje visada turiu dėvėti uniforminį megztinį, tačiau gerai, kad jis yra juodas todėl nereikia labai sukti galvos ka prie jo priderinti.
    Užsuk ir pas mane:
    https://sparnuotasiela.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Iš ties šaunus įrašas! Lengvai ir greitai susiskaitė. Tik patarimas ateičiai - parašiusi perskaityk, kas parašytą ir prieš jį paskelbiant taip pat persiskaityk vieną kitą kartelį, nes klaidų tikrai yra nemažai. Tai tiek. Sėkmės ir toliau rašant. ;)

    http://juoda-katyte.blogspot.lt/

    AtsakytiPanaikinti